Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Вікарчук, О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. с. 22-24.

[img]
Перегляд
Text
Download (319kB) | Перегляд

Опис

Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, соціально-етичний маркетинг
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 22 Трав 2015 10:21
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17404

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу