Шанскова, А. (2015) УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 90-92.
|
Text
Download (710kB) | Перегляд |
Опис
Організаційна структура управління маркетингом (ОСУ маркетингу) – сукупність підрозділів підприємства (фірми), в яких приймаються управлінські рішення щодо координації маркетингової діяльності задля забезпечення ефективності бізнесу й досягнення цілей фірми (організації).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Організаційна структура управління, маркетингове управління |
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 05 Серп 2015 07:57 |
Останні зміни: | 05 Серп 2015 07:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18313 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |