Яворська, Т. Є., Севостьянов, Є. О., Андреев, А. С.
(2015)
Теоретичні основи організації комплексного контролю в системі підготовки дзюдоїстів.
Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи, 2.
с. 58-61.
Опис
Навчально-тренувальний процес є складною динамічною системою, в якій управління – процес її переводу з одного стану в інший шляхом впливу на її змінні. В процесі управління підготовкою спортсмена необхідно здійснювати контроль. Під контролем слід розуміти збір інформації про об’єкт (систему) з метою корекції. Об’єктами контролю у процесі фізичного виховання є: навантаження; стан людини; рівні розвитку сторін спортивної підготовленості (фізичної, тактичної, технічної, психологічної й теоретичної); рівні розвитку фізичних якостей; спеціальне спортивне устаткування тощо. Метою комплексного контролю є оптимізація процесу підготовки та змагальної діяльності спортсменів на основі об’єктивної оцінки різних сторін їх підготовленості та функціональних можливостей найважливіших систем організму. Отже, контроль є процесом, що забезпечує досягнення системою поставленої мети шляхом порівняння фактичного стану системи з бажаним.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |