Головська, І. В., Петренко, І. П.
(2015)
Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)).
с. 65-68.
ISSN 2076-6173
Опис
Статтю присвячено характеристиці психологічних і фізіологічних особливостей учнів молодшого
шкільного віку. Особливу увагу приділено визначенню ефективних методів і прийомів навчання
англійської мови у школі першого ступеня. З метою запобігання труднощів у вивченні іноземної мови
рекомендовано використовувати елементи інтерактивного навчання. Серед найбільш ефективних
названо наступні методи: метод "асоціативного куща", "мікрофон", метод проектів, робота в парах,
робота в групах тощо.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |