Модель підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізацій технологій кооперативного навчання

Байда, М. В., Місечко, О. Є. (2015) Модель підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізацій технологій кооперативного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (579kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено модель підготовки майбутніх учителів-філологів до використання технологій кооперативного навчання в професійній діяльності. Виділено та проаналізовано основні складові даної моделі, зокрема теоретичний, практичний та результативний блоки, етапи впровадження моделі в навчальний процес, а також окреслено можливості її використання в процесі фахової підготовки.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: модель, професійна підгтовка, вчитель-філолог, кооперативне навчання
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2015 10:04
Останні зміни: 23 Вер 2015 10:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18629

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу