Розвиток творчих здібностей п’ятикласників як лінгвометодична проблема

Кучерук О. А., Миржиєвська Г. В. (2015) Розвиток творчих здібностей п’ятикласників як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школах України (3). С. 22–26.

[img]
Preview
Текст
Download (543kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто теоретико-практичні аспекти розвитку творчого потенціалу учнів на уроках української мови. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст базових понять. Шляхом аналізу науково-методичних поглядів і синтезу теоретичних ідей визначено сучасні підходи до творчого розвитку зростаючої мовної особистості, запропоновано систему навчальних завдань, ефективних для розвитку творчих здібностей п’ятикласників у процесі україномовної освіти. За результатами шкільної практики показано можливості використання елементів арт-терапії з метою формування юної мовної особистості творчого типу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: креативність, творчість, творчі здібності, мовна особистість творчого типу, підходи до творчого розвитку учнів, творчі завдання, арт-терапія
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 16 Жовт 2015 15:42
Оновлення: 16 Жовт 2015 15:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18795

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу