Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу

Іваненко, І. В. (2015) Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації.

[img]
Перегляд
Text
Download (222kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with email natali_i92@ukr.net
Дата внесення: 28 Жов 2015 16:21
Останні зміни: 28 Жов 2015 16:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18937

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу