Толерантність: від епохи Відродження до сьогодення

Максимова О. О. (2015) Толерантність: від епохи Відродження до сьогодення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Серія 11. (20). С. 172–180.

[img]
Preview
Текст
Download (479kB) | Preview

Анотація

У статті показана зміна семантики поняття «толерантність» у зв’язку з плином часу і трансформацією соціальних стосунків (від принципу, який врівноважував відносини представників різних релігійних конфесій до мистецтва визнавати іншого як рівноправного). Розглянуто тлумачення даної категорії з точки зору соціології, етики, політології, психології та педагогіки. Визначено змістове наповнення категорії «толерантність» не тільки як якості особистості, а й стану, що передбачає прояв розуміння, визнання, прийняття іншого. Охарактеризовані види толерантності (міжособистісну, соціальну, національну, віротерпимість, гендерну, вікову, расову, географічну, міжкласову, фізіологічну, сексуальну, маргінальну). З’ясовано суть протилежної дефініції – інтолерантність, розкрито форми її прояву та проаналізовано причини формування.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 17 Лист 2015 10:20
Оновлення: 17 Лист 2015 10:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19369

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу