Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту

Анічкіна, О. В. (2015) Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту. Молодий вчений (8(23)). с. 102-105. ISSN 2304-5809

[img]
Перегляд
Text
Download (553kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто педагогічні умови поліпшення професійної підготовки майбутніх вчителів хімії у ВНЗ. Визна- чено можливості використання блок-схем в експериментально-методичній підготовці студентів. Проаналізовано практикуми хімічних дисциплін та їх можливості із забезпечення базової експериментально-методичної підго- товки студентів до вчительської діяльності. Досліджено ефективність використання безперервної експеримен- тально-методичної підготовки для забезпечення сформованості вмінь майбутніх вчителів проводити всі види шкільного хімічного експерименту. Визначено шляхи модернізації традиційних методичних прийомів (метод мікровикладання) в сучасних умовах інформатизації.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра хімії
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 24 Лист 2015 12:39
Останні зміни: 24 Лист 2015 12:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19440

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу