Анічкіна, О. В.
(2015)
Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту.
Молодий вчений (8(23)).
с. 102-105.
ISSN 2304-5809
Опис
У статті розглянуто педагогічні умови поліпшення професійної підготовки майбутніх вчителів хімії у ВНЗ. Визна-
чено можливості використання блок-схем в експериментально-методичній підготовці студентів. Проаналізовано
практикуми хімічних дисциплін та їх можливості із забезпечення базової експериментально-методичної підго-
товки студентів до вчительської діяльності. Досліджено ефективність використання безперервної експеримен-
тально-методичної підготовки для забезпечення сформованості вмінь майбутніх вчителів проводити всі види
шкільного хімічного експерименту. Визначено шляхи модернізації традиційних методичних прийомів (метод
мікровикладання) в сучасних умовах інформатизації.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |