Савиченко, О. М., Манілов, Ю.
(2015)
Вікові особливості сприймання політичної реклами.
Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1).
с. 71-74.
Опис
Щосекунди навколишній світ посилає нам сотні тисяч сигналів, які фіксуються нашими органами чуття. Але ми сприймаємо лише маленьку долю усього того, що відбувається навкруги. Ранніми дослідженнями особливостей людського сприймання займалися О. Леонтьєв, А. Петровський, В. Вундт, Г. Мюллер, Е.Тітченер та інші. Останнім часом особливо актуальною є проблема сприймання, адже вона має широке прикладне значення. Зокрема, популярними стали дослідження особливостей сприймання політичних образів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |