Потенціал прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус, А. В. (2007) Потенціал прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО - 2007).

[img]
Перегляд
Text
Download (165kB) | Перегляд

Опис

У статті обгрунтовано важливість здійснення гуманізації навчання та означено поняття прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 05 Лют 2016 15:46
Останні зміни: 03 Жов 2016 12:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20177

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу