Климова, К. Я.
(2010)
Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів.
РУТА, Житомир.
Опис
У монографії представлено методичну систему формування
мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів-
нефілологів, розроблену за допомогою загальнодидактичних та
власне методичних принципів навчання української мови у вищій
школі. Окреслення філософських, лінгвістичних, психологічних
засад проблеми та аналіз якостей мовлення студентів дозволили
авторові виділити оптимальні (традиційні та інноваційні) форми,
методи, прийоми і засоби українськомовного навчання та
впровадити їх у навчальний процес педагогічних університетів.
Викликають інтерес комплекси завдань, спрямовані на оптимізацію
навчально-пізнавальної, розвивально-виховної та квазіпрофесійної
діяльності; модель поетапного формування креативності майбутніх
учителів. У додатках вміщено цікаві методичні матеріали.
Для студентів нефілологічних факультетів педагогічних ВНЗ,
магістрантів, аспірантів, учителів, викладачів і всіх, хто цікавиться
проблемами культури професійного педагогічного спілкування.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |