Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів

Климова К. Я. (2010) Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів. РУТА, Житомир.

[img]
Preview
Текст
Download (2MB) | Preview

Анотація

У монографії представлено методичну систему формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів- нефілологів, розроблену за допомогою загальнодидактичних та власне методичних принципів навчання української мови у вищій школі. Окреслення філософських, лінгвістичних, психологічних засад проблеми та аналіз якостей мовлення студентів дозволили авторові виділити оптимальні (традиційні та інноваційні) форми, методи, прийоми і засоби українськомовного навчання та впровадити їх у навчальний процес педагогічних університетів. Викликають інтерес комплекси завдань, спрямовані на оптимізацію навчально-пізнавальної, розвивально-виховної та квазіпрофесійної діяльності; модель поетапного формування креативності майбутніх учителів. У додатках вміщено цікаві методичні матеріали. Для студентів нефілологічних факультетів педагогічних ВНЗ, магістрантів, аспірантів, учителів, викладачів і всіх, хто цікавиться проблемами культури професійного педагогічного спілкування.

Тип ресурсу: Книга
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 14 Лют 2016 08:12
Оновлення: 14 Лют 2016 08:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20234

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу