Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори

Халимон, І. Й., Шевченко, С. І., Штепура, А. П. (2015) Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 77-82. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (378kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано актуальність застосування когнітивної метафори як рефлексивного прийому в професійній підготовці вчителя іноземної мови. Розглянуто класифікацію метафор вчителя відповідно до 4-х філософських концепцій освіти. Створені майбутніми вчителями метафори аналізуються з метою виявлення: 1) загальних тенденцій у сприйнятті образу вчителя; 2) кореляції з філософськими концепціями освіти; 3) можливих змін у сприйнятті образу вчителя в процесі професійної підготовки.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: когнітивна метафора, вчитель іноземної мови, рефлексія
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Лют 2016 09:31
Останні зміни: 25 Лют 2016 09:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20428

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу