Халимон І. Й., Шевченко С. І., Штепура А. П.
(2015)
Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної
мови за допомогою метафори.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
С. 77–82.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті обґрунтовано актуальність застосування когнітивної метафори як рефлексивного прийому в
професійній підготовці вчителя іноземної мови. Розглянуто класифікацію метафор вчителя відповідно
до 4-х філософських концепцій освіти. Створені майбутніми вчителями метафори аналізуються з
метою виявлення: 1) загальних тенденцій у сприйнятті образу вчителя; 2) кореляції з філософськими
концепціями освіти; 3) можливих змін у сприйнятті образу вчителя в процесі професійної підготовки.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |