Жулковський, Пшемислав (2015) Tutoring як метод роботи з дорослим учнем. Українська полоністика (12). с. 28-38. ISSN 2220-4555
|
Text
Download (564kB) | Перегляд |
Опис
У статті обговорюється метод індивідуального навчання – tutoring. Цей метод базується на безпосередній зустрічі викладача зі студентом. Метою цього процесу є інтегральний розвиток знань, навичок та міркувань у підопічного.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 15 Бер 2016 08:52 |
Останні зміни: | 15 Бер 2016 09:00 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20569 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |