Еталонне соціально-педагогічне середовище розвитку суб’єктів освітнього процесу

Вознюк О. В. (2015) Еталонне соціально-педагогічне середовище розвитку суб’єктів освітнього процесу. Андрагогічний вісник (6). С. 24–45.

[img]
Preview
pdf
Download (521kB) | Preview

Анотація

Доводиться, що педагогічна система А.С. Макаренка та І.П. Іванова постають еталонною освітньою системою, що відповідає еталонному ж освітньо-розвивальному соціально-педагогічному середовищу та інтегрально-комплексним чином реалізує триєдину мету – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра реалізує (на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях) зазначені три наріжні цілі освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна система, еталонна педагогічна система та соціально-педагогічне середовище, цілі освіти, холістична парадигма освіти, парадигмальна множинність педагогіки.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Трав 2016 12:03
Оновлення: 17 Трав 2016 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20961

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу