Підходи до вдосконалення змісту сучасної шкільної суспільствознавчої освіти на основі аналізу методичних здобутків ХХ ст.

Арешонков, В. Ю. (2016) Підходи до вдосконалення змісту сучасної шкільної суспільствознавчої освіти на основі аналізу методичних здобутків ХХ ст. Літописець. Збірник тез за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково- практичної конференції «Права людини: історичний вимір і сучасні тенденції» (м. Житомир, 26–27 листопада 2015року) (11). с. 8-14.

[img]
Перегляд
pdf
Download (509kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління
Користувач, що депонує: Лаборант іст. фак. Світлана Чорновіл
Дата внесення: 22 Черв 2016 11:01
Останні зміни: 22 Черв 2016 11:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21453

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу