Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходи

Семенець, Л. М. (2016) Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходи. Проблеми та перспективи розвитку освіти.

[img]
Перегляд
pdf
Download (126kB) | Перегляд

Опис

Сучасний розвиток України вимагає подальшого вдосконалення системи підготовки вчителя як особистості, здатної ставити та вирішувати важливі й необхідні завдання щодо проблем безпеки, які постають перед загальноосвітньою школою на якісно новому рівні. Учитель як гарант збереження життя й здоров’я дітей повинен не тільки вміти створювати безпечні, комфортні та результативні умови навчально-виховного процесу, а й формувати в учнів культуру безпеки – озброїти учнів необхідними знаннями, уміннями й навичками з безпеки життєдіяльності [1].

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Знання, уміння, навички, процес, навчально - виховний, здоров'я.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач, що депонує: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата внесення: 24 Черв 2016 16:31
Останні зміни: 24 Черв 2016 16:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21503

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу