Вплив психологічного тренінгу на ефективність адаптації до навчальної діяльності першокурсників

Беруашвілі Світлана, Мазяр О. В. (2016) Вплив психологічного тренінгу на ефективність адаптації до навчальної діяльності першокурсників. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факульт (8). С. 12–14.

[img]
Preview
Текст
Download (280kB) | Preview

Анотація

Важливим показником на початку навчального життя в умовах університету є рівень психологічної адаптованості особистості. Адаптація – це термін, що включає показники процесу психологічного так і соціального становлення особистості в нових умовах. Адаптація студентів є предметом багатьох дискусій вчених. Саме вміння швидко адаптуватись, визначає успішність в подальшій діяльності особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 12:19
Оновлення: 04 Лип 2016 12:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21527

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу