Вплив психологічного тренінгу на ефективність адаптації до навчальної діяльності першокурсників

Беруашвілі, Світлана, Мазяр, О. В. (2016) Вплив психологічного тренінгу на ефективність адаптації до навчальної діяльності першокурсників. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факульт (8). с. 12-14.

[img]
Перегляд
Text
Download (280kB) | Перегляд

Опис

Важливим показником на початку навчального життя в умовах університету є рівень психологічної адаптованості особистості. Адаптація – це термін, що включає показники процесу психологічного так і соціального становлення особистості в нових умовах. Адаптація студентів є предметом багатьох дискусій вчених. Саме вміння швидко адаптуватись, визначає успішність в подальшій діяльності особистості.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 04 Лип 2016 12:19
Останні зміни: 04 Лип 2016 12:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21527

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу