Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку

Вікарчук, О. І. (2016) Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 16-19.

[img]
Перегляд
Text
Download (741kB) | Перегляд

Опис

Сфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової наукової спільноти до даної сфери дослідження.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 05 Лип 2016 13:02
Останні зміни: 26 Трав 2017 12:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21605

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу