Вікарчук, О. І. (2016) Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 16-19.
|
Text
Download (741kB) | Перегляд |
Опис
Сфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової наукової спільноти до даної сфери дослідження.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Оксана Горай |
Дата внесення: | 05 Лип 2016 13:02 |
Останні зміни: | 26 Трав 2017 12:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21605 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |