Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст.

Арешонков, В. Ю. (2014) Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х роках ХХ ст. Педагогічний дискурс (17). с. 9-14.

[img]
Перегляд
pdf
Download (277kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджуються процес формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х рр. ХХ ст. на основі гуманізації навчання. Зроблено висновок, що задекларований цивілізаційний підхід, покладений в основу курсу, на практиці протягом 90-х років масово не реалізовувався, оскільки від учителя вимагався такий зміст викладання, який він не мав реальної можливості усвідомити сам. Інтеграція змісту відбувалася з урахуванням поєднання знань з антропології, медицини, психології, філософії, соціально-політичних, правових, економічних наук.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: суспільствознавство, зміст освіти, людина і суспільство
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління
Користувач, що депонує: Лаборант іст. фак. Світлана Чорновіл
Дата внесення: 22 Серп 2016 13:42
Останні зміни: 22 Серп 2016 13:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21771

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу