Толерантність як складова морального виховання

Максимова О. О. (2015) Толерантність як складова морального виховання. Наукові записки: збірник наукових статей (128). С. 101–108.

[img]
Preview
pdf
Download (634kB) | Preview

Анотація

У статті розкривається сутність поняття «толерантність» як складової морального виховання дітей дошкільного віку. Акцентується увага на категоріях, які насичують смислове поле толерантності (повага, сумісність, терпимість, витримка, самовладання, гнучкість, емпатія, чуйність, тактовність, воля, ухвалення, доброзичливість, прийняття, свобода, гуманність, рівноправність тощо). Характеризується поняття «толерантна особистість» та подається змістове наповнення «міжособистісної толерантності» для дитини 5, 6-річного віку. Обґрунтовується доцільність її виховання саме у дошкільному віці, оскільки в цей період індивідом осмислюються та засвоюються певні моральні цінності, ідеали, переконання, на які спрямовується процес стихійного чи спеціально організованого виховання; стають звичними моральні (або навпаки) штампи поведінки, ставлення до себе, до рідних та чужих людей. Показана залежність рівня розвитку толерантності від соціального оточення дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: моральне виховання, толерантність, міжособистісна толерантність, толерантна особистість, розуміння іншого, повага, самовладання, різноманітність, ідентифікація, децентрація.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 07 Вер 2016 08:03
Оновлення: 10 Жовт 2016 07:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21880

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу