Максимова, О. О.
(2015)
Толерантність як складова морального виховання.
Наукові записки: збірник наукових статей (128).
с. 101-108.
Опис
У статті розкривається сутність поняття «толерантність» як складової морального виховання дітей дошкільного віку. Акцентується увага на категоріях, які насичують смислове поле толерантності (повага, сумісність, терпимість, витримка, самовладання, гнучкість, емпатія, чуйність, тактовність, воля, ухвалення, доброзичливість, прийняття, свобода, гуманність, рівноправність тощо). Характеризується поняття «толерантна особистість» та подається змістове наповнення «міжособистісної толерантності» для дитини 5, 6-річного віку. Обґрунтовується доцільність її виховання саме у дошкільному віці, оскільки в цей період індивідом осмислюються та засвоюються певні моральні цінності, ідеали, переконання, на які спрямовується процес стихійного чи спеціально організованого виховання; стають звичними моральні (або навпаки) штампи поведінки, ставлення до себе, до рідних та чужих людей. Показана залежність рівня розвитку толерантності від соціального оточення дитини.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
моральне виховання, толерантність, міжособистісна толерантність, толерантна особистість, розуміння іншого, повага, самовладання, різноманітність, ідентифікація, децентрація. |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: |
Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: |
асистент Є.С. Панченко
|
Дата внесення: |
07 Вер 2016 08:03 |
Останні зміни: |
10 Жов 2016 07:43 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21880 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |