Сербин, С. Ф.
(2016)
Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української
мови та літератури: теоретичний аспект.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)).
с. 131-137.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто інтерактивні методи навчання української мови та літератури. Досліджено, що
вони є важливою складовою вдосконалення комунікативних умінь і навичок учнів. На основі аналізу
наукової літератури та методичного забезпечення навчання української мови та літератури
досліджено, що підручники, методичні посібники спрямовують роботу вчителя-словесника на
систематичність, послідовність, наступність і перспективність в навчанні мови та літератури.
З’ясовано, що для ефективного застосування інтерактивних методів навчання в старших класах
важливе місце має врахування лінгводидактичних засад, зокрема, закономірностей, принципів навчання
української мови й літератури та комунікативно-діяльнісного, когнітивного функціонально-
стилістичного, соціокультурного підходів до навчання.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |