Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект

Сербин, С. Ф. (2016) Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 131-137. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто інтерактивні методи навчання української мови та літератури. Досліджено, що вони є важливою складовою вдосконалення комунікативних умінь і навичок учнів. На основі аналізу наукової літератури та методичного забезпечення навчання української мови та літератури досліджено, що підручники, методичні посібники спрямовують роботу вчителя-словесника на систематичність, послідовність, наступність і перспективність в навчанні мови та літератури. З’ясовано, що для ефективного застосування інтерактивних методів навчання в старших класах важливе місце має врахування лінгводидактичних засад, зокрема, закономірностей, принципів навчання української мови й літератури та комунікативно-діяльнісного, когнітивного функціонально- стилістичного, соціокультурного підходів до навчання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: методи навчання, інтерактивні методи навчання, процес навчання, методи навчання української мови та літератури
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 19 Вер 2016 20:04
Останні зміни: 19 Вер 2016 20:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21949

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу