Особливості формування змісту освітньої програми підготовки викладачів вищих навчальних закладів

Мирончук, Н. М. (2016) Особливості формування змісту освітньої програми підготовки викладачів вищих навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 78-81. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті схарактеризовано особливості побудови освітньої програми підготовки фахівців, визначено основні змістові складові освітньої програми, названо вимоги до формулювання результатів навчання. Запропоновано перелік загальних компетентностей підготовки фахівців на другому та третьому рівнях вищої освіти за професійною кваліфікацією “Викладач вищого навчального закладу''. Також подано перелік спеціальних компетентностей та програмних результатів для підготовки фахівців на другому рівні вищої освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: освітня програма, компетентності, результати навчання, викладач вищого навчального заклад.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Вер 2016 18:50
Останні зміни: 25 Вер 2016 18:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21984

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу