Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст)

Михайлова, О. С. (2016) Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). с. 82-85. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті здійснено аналіз педагогічних технологій формування особистості в соціальному середовищі, визначено особливості їх використання у педагогічних концепціях американських учених 20 століття. Подано основні ідеї формування особистості Джона Дьюї. Розглянуто ''метод проектів'' як метод поєднання інтересів і самодіяльності учнів; Дальтон-план як ефективну модель педагогічної взаємодії. Визначено її компоненти, з’ясовано основні фактори, які обумовлюють ефективне співробітництво за Дальтон-планом.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: формування особистості, ''метод проектів'', Дальтон-план, співробітництво, індивідуалізація навчання, педагогічна взаємодія.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Вер 2016 22:01
Останні зміни: 25 Вер 2016 22:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21985

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу