Пастовенський О. В.
(2016)
Синергетичний сценарій розвитку ефективних освітніх систем.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)).
С. 97–101.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті досліджено процес розвитку ефективних освітніх систем. Зроблено висновок, що зазначений
процес у залежності від міри різноманітності систем і рівня соціального капіталу стратегічно
відбувається за синергетичним сценарієм до визначених атракторів – жорсткої системи, систем з
делегованими управлінськими повноваженнями, "м’якої", з розвиненою мережевою взаємодією,
синергетичної. Водночас траєкторії руху ефективних освітніх систем до атракторів тактично
визначаються їхніми можливостями до самоорганізації
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
ефективна освітня система; соціальний капітал; міра різноманітності; синергетичний
сценарій; атрактори; жорстка, "м’яка", синергетична освітні системи; делеговані повноваження;
мережева взаємодія. |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
25 Вер 2016 19:21 |
Оновлення: |
25 Вер 2016 19:26 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21989 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |