Marketing: différentes spécialités – différents maillons

Lagoutik, A. (2016) Marketing: différentes spécialités – différents maillons. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук. с. 79-81.

[img]
Перегляд
Text
Download (147kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Л.П. Макарчук
Дата внесення: 05 Жов 2016 07:23
Останні зміни: 05 Жов 2016 07:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22103

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу