Графічно-інформаційні технології формування професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення інженерної та комп’ютерної графіки

Козачко О. М., Козачко А. О. (2016) Графічно-інформаційні технології формування професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення інженерної та комп’ютерної графіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). С. 68–72. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (998kB) | Preview

Анотація

В статті висвітлено питання графічно-інформаційних технологій навчання, як засобу професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення інженерної та комп’ютерної графіки. Виявлено, що застосування графічно-інформаційних технологій відкривають принципово нові можливості для виконання графічних документів та навчання графічним дисциплінам. Висвітлено формування професійної спрямованості. Використання графічно-інформаційних технологій в процесі формування професійної спрямованості студентів відкриває широкі перспективи, впливає на цiннiснi орієнтації під час їх професійного самовизначення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: графічно-інформаційні технології, професійна спрямованість, інженерна комп’ютерна графіка, студенти технічних ВНЗ.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2016 17:23
Оновлення: 22 Жовт 2016 17:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22232

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу