Особливості застосування методу проектів у процесі викладання психологічних дисциплін

Миценко, Д. В. (2016) Особливості застосування методу проектів у процесі викладання психологічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). с. 91-96. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

В статті досліджується проблема застосування методу проектів у навчально-виховному процесі вищої школи. Підкреслюється особлива ефективність методу проектів як засобу формування та розвитку пізнавальної мотивації тих, хто навчається. Аналізується досвід застосування проектного навчання у викладанні психологічних дисциплін. Наводяться приклади застосування професійно-орієнтованих завдань проектного типу в процесі підготовки студентів різних спеціальностей. Аналізуються основні організаційно-педагогічні умови, дотримання яких суттєво впливає на ефективність проектного навчання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: метод проектів, алгоритм роботи над навчальним проектом, організаційно-педагогічні умови проектної роботи, формування пізнавальної мотивації.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Жов 2016 19:44
Останні зміни: 23 Жов 2016 19:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22236

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу