Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням

Кравець О. Є. (2015) Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Наукові записки кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія «Філологічна» : збірник наукових праць (144). С. 371–375.

[img]
Preview
Текст
Download (560kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 01 Лист 2016 08:11
Оновлення: 02 Жовт 2018 08:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22312

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу