Розвиток поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті використання соціальних електронних мереж

Коневщинська О. Е. (2015) Розвиток поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті використання соціальних електронних мереж. Інформаційні технології і засоби навчання, 45 (1). С. 12–20. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Текст
Download (191kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано стан і перспективи використання сучасних електронних соціальних мереж у розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників. Висвітлено ступінь наукового розроблення проблеми, зокрема визначено напрями подальшого залучення старшокласників у інформаційно-комунікаційний простір з метою підвищення ефективності навчального процесу. Розкрито сутність поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті застосування електронних соціальних мереж. Зазначено, що пріоритетними завданнями державної освітньої політики загальної середньої освіти є визначення, розвиток і підтримування функціонування єдиного інформаційно-освітнього середовища, організація ширшого доступу учнів, педагогів та управлінців до вітчизняних і світових інформаційних ресурсів, удосконалення інформаційного забезпечення навчального процесу, завдяки використанню змістового наповнення, засобів і технологій соціальних електронних мереж в освітній діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційно-освітнє середовище; соціальні електронні мережі; хмарні технології; веб-сервіси
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: О.Е. Коневщинська
Дата подачі: 16 Лист 2016 14:58
Оновлення: 16 Лист 2016 14:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22400

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу