Топачевський, С. К.
(2016)
Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та
ранньоновоанглійській мові.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)).
с. 136-140.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної компресії речень у текстах англомовної реклами
на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до
введення додаткової пропозиції у глибинну структуру речення, що робить його більш інформативним
для адресата, і, відповідно, сприяє інформаційному насиченню всього рекламного тексту. Встановлено,
що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться речення з безособовими
формами дієслова: дієприктметником, герундієм, інфінітивом.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |