Тарнавська, Н. П. (2010) Емоційно-розвивальний простір дошкільника в дошкільному навчальному закладі та родині. Личность в едином образовательном пространстве. с. 201-206.
|
pdf
Download (390kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядається проблема створення емоційно-розвиваючого простору для дитини, його компонентів. Запропоновано поліфункціональну модель емоційно- розвивального простору в умовах ДНЗ і родини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційно-розвиваючий простір, середовище емоційної підтримки, середовище емоційної активності, середовище емоційної корекції. |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 01 Груд 2016 10:23 |
Останні зміни: | 01 Груд 2016 10:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22564 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |