Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах

Присяжнюк Л. А. (2005) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації інтегративного підходу у викладанні предметів художньо-естетичного циклу в класах-комплектах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 125–129.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (154kB) | Preview

Анотація

У статті розкрита специфіка інтегрування змісту предметів художньо-естетичного циклу та обґрунтована необхідність поглиблення фахової підготовки вчителів початкових класів до його реалізації в умовах класу-комплекту.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 18 Лист 2008 09:38
Оновлення: 14 Серп 2015 18:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2261

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу