Оцінювання функціональних резервних можливостей організму та покращення фізичної працездатності студентів

Григус Ігор, Старіков Володимир, Євтух Микола (2016) Оцінювання функціональних резервних можливостей організму та покращення фізичної працездатності студентів. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (1). С. 51–56. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Текст
Download (308kB) | Preview

Анотація

Проведено вивчення функціональних резервних можливостей організму та фізичної працездатності студентів 17-18 років. Встановлено, що специфічна реакція на фізичне навантаження залежить від особливостей функціонування фізіологічних систем, що дає можливість використовувати пробу Руф’є для опосередкованої оцінки фізичної працездатності. Навантаження за обсягом були оптимальними, відповідали рівню фізичної підготовленості, що значно залежало від вихідного стану фізичної працездатності. Однією з головних проблем підвищення фізичної працездатності було встановлення співвідношень між виконанням фізичного навантаження і його ефективною дією на функціональні системи організму. Наприкінці дослідження вдалося достовірно підвищити фізичну працездатність студентів основної групи – за результатами функціональної проби Руфф’є вона з задовільної перейшла в середню.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: студенти, фізичне виховання, проба Руфф’є, фізична працездатність.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата подачі: 26 Груд 2016 14:51
Оновлення: 26 Груд 2016 14:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22952

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу