Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу

Тарнавська, Н. П., Своякова, Л. В. (2015) Формування у дітей дошкільного віку числових уявлень на основі теоретико-множинного підходу. Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

[img]
Перегляд
pdf
Download (219kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 23 Січ 2017 12:35
Останні зміни: 23 Січ 2017 12:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23362

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу