Самостійність як необхідна складова підготовки майбутнього учителя музики в процесі дистанційного навчання

Дубовий З. С. (2016) Самостійність як необхідна складова підготовки майбутнього учителя музики в процесі дистанційного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). С. 61–64. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (337kB) | Preview

Анотація

Стаття розкриває специфіку підготовки майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання до продуктивної фахової діяльності. Також ми зробили спробу висвітлити актуальну проблему вишівської освіти – актуалізації самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання та розглянути різні підходи до цього питання. Також висвітлюється сутність поняття ''самостійність'', розглядаються актуальні проблеми формування самостійності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів музики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: пізнавальна діяльність, самостійність дистанційне навчання, учитель музики
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 19:22
Оновлення: 30 Січ 2017 19:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23504

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу