Критерії моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів: акмеологічний підхід

Левківська, К. В. (2016) Критерії моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів: акмеологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 81-85. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (351kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено результати аналізу наукової літератури щодо визначення теоретичних передумов дослідження цінностей інновацій у системі освіти; охарактеризовано різні підходи до формування критеріальної системи оцінювання акмеологічних засад діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів; визначено основні тенденції проектування критеріїв моніторингу діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів у науковій літературі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: критерії моніторингу, акмеологічний підхід, цінності, ціннісні засади, аксіологічна сфера, інноваційні навчальні заклади
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 30 Січ 2017 19:38
Останні зміни: 30 Січ 2017 19:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23508

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу