Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції

Олійник С. В. (2016) Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). С. 95–99. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (347kB) | Preview

Анотація

У статті вперше обґрунтовано ідею розвитку музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Зважаючи на фізіологічні основи емоційності людини розкрито новітні підходи до актуалізації енергоінформаційної дії музичних творів. Розглянуто використання вібраційної природи музики у різних галузях знання, а саме медицині, психології, педагогіці. З’ясовано, що музикотерапевтичний підхід є інтегруючим у міжгалузевому просторі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна компетентність, музично-творчий потенціал, музикотерапія, фізіологія емоційності, міжгалузева інтеграція
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 19:47
Оновлення: 30 Січ 2017 19:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23511

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу