Олійник С. В.
(2016)
Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
С. 95–99.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті вперше обґрунтовано ідею розвитку музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Зважаючи на фізіологічні основи емоційності людини розкрито новітні підходи до актуалізації енергоінформаційної дії музичних творів. Розглянуто використання вібраційної природи музики у різних галузях знання, а саме медицині, психології, педагогіці. З’ясовано, що музикотерапевтичний підхід є інтегруючим у міжгалузевому просторі.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |