Застосування феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва

Плотницька, О. В. (2016) Застосування феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 116-119. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (345kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються основні складові частини поняття феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу. Також розкрито сутність синергетичних принципів в сучасній освіті та мистецтві, які полягають у баченні синергетикою світу і людини як складних систем, що самоорганізуються і знаходяться в ситуації системно – цілісної єдності. Подано прийоми використання інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу на заняттях з основного музичного інструменту.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: феномен інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу, синергетика, музично-виконавська діяльність, професійна підготовка, майбутній учитель музичного мистецтва
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 30 Січ 2017 20:00
Останні зміни: 30 Січ 2017 20:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23516

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу