Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках рідної мови

Грибан, Г. В. (2005) Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках рідної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 35-37.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (119kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито значення інтегрованого навчання на уроках рідної мови.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач, що депонує: О.А. Халімончук
Дата внесення: 25 Лист 2008 10:18
Останні зміни: 14 Серп 2015 18:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2390

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу