Грибан, Г. В. (2005) Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках рідної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 35-37.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (119kB) | Перегляд |
Опис
У статті розкрито значення інтегрованого навчання на уроках рідної мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач, що депонує: | О.А. Халімончук |
Дата внесення: | 25 Лист 2008 10:18 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 18:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2390 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |