Аспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на заняттях з іноземної мови фахового спрямування

Копил, Г. О. (2017) Аспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на заняттях з іноземної мови фахового спрямування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 71-77. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (386kB) | Перегляд

Опис

У даній статті йде мова про рефлексію як науковий метод, структурний компонент та інструмент формування інтеркультурологічної / міжкультурної компетенції як складової професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у теоретичному та практичному відношенні. У статті обґрунтовано, що застосування прийомів рефлексивного методу уможливлює ефективний вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: рефлексія, самопізнання, самоконтроль, міжкультурна комунікація, інтеркультурологічна компетенція, формування.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 06 Черв 2017 17:57
Останні зміни: 06 Черв 2017 18:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24900

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу