Cлоньовська, О. Б.
(2017)
Особливості підготовки вчителів України та Туреччини в контексті
євроінтеграції.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
с. 153-157.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглядаються особливості реформування освітніх систем України та Туреччини в умовах євроінтеграції; обґрунтовано необхідність підготовки сучасних вчителів на засадах полікультурності, створення програм та написання підручників із полікультурних позицій, перепідготовки педагогічних працівників, запровадження ефективних методик; розглянуто засоби вдосконалення навчальних програм у підготовці вчителів у вітчизняних вищих навчальних закладах. Виділено кращі зразки підготовки педагогів в університетах Туреччини з метою запозичення позитивного досвіду для вищої педагогічної освіти в Україні. Проаналізовано низку міжнародних та експериментальних проектів та програм, діяльність яких сприяла підвищенню якості вищої освіти Туреччини.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |