Особливості підготовки вчителів України та Туреччини в контексті євроінтеграції

Слоньовська О. Б. (2017) Особливості підготовки вчителів України та Туреччини в контексті євроінтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). С. 153–157. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (357kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються особливості реформування освітніх систем України та Туреччини в умовах євроінтеграції; обґрунтовано необхідність підготовки сучасних вчителів на засадах полікультурності, створення програм та написання підручників із полікультурних позицій, перепідготовки педагогічних працівників, запровадження ефективних методик; розглянуто засоби вдосконалення навчальних програм у підготовці вчителів у вітчизняних вищих навчальних закладах. Виділено кращі зразки підготовки педагогів в університетах Туреччини з метою запозичення позитивного досвіду для вищої педагогічної освіти в Україні. Проаналізовано низку міжнародних та експериментальних проектів та програм, діяльність яких сприяла підвищенню якості вищої освіти Туреччини.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: підготовка вчителів, програма, євроінтеграція, вища освіта
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 08 Черв 2017 17:52
Оновлення: 08 Черв 2017 18:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24935

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу