Семеног, О. М.
(2017)
Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
с. 243-248.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті окреслено сутність наративу, особливості художньо-педагогічного наративу, здійснено аналіз деяких аспектів реалізації педагогічного спілкування у художньо-педагогічних творах Олександра Захаренка та Івана Зязюна. Розповіді відомих учених-педагогів і письменників або розповіді про них, представлені у вигляді художньо-педагогічного наративу, дозволяють на конкретних прикладах відрефлексовувати індивідуальний досвід, яскравіше усвідомити нерозривну єдність наукового і творчого пошуку талановитих педагогів-наставників, підвищують рівень засвоєння інформації про культуру педагогічного спілкування як ефективного механізму особистісної взаємодії, що спрямована на взаємопізнання та взаєморозуміння.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |