Слободянюк, І. Ю.
(2017)
Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
с. 254-260.
ISSN 2076-6173
Опис
Стаття присвячена питанню використання електронних засобів навчання у процесі вивчення фізики. Автором статті проаналізовано низку праць сучасних науковців у галузі педагогіки та фізики. Обґрунтовано, що використання електронних засобів навчання сприяє підвищенню інтересу і, як наслідок, посиленню ефективності навчання учнів. З’ясовано, що головним завданням електронних засобів навчання є трансформація інформації, що вивчається як візуальна, засвоєння якої є значно цікавішим та продуктивнішим. Подано класифікацію електронних засобів навчання за різними ознаками. На конкретних прикладах продемонстровано застосування деяких електронних засобів навчання на уроках фізики та визначено їх переваги.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |