Технологія застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні

Ковальова, С. М. (2017) Технологія застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 105-109. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (355kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто технологію застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні. Проаналізовано основні компоненти. Визначено, що робота з кейсами на заняттях дозволяє застосовувати теоретичні знання під час вирішення практичних завдань, допомагає розвивати у студентів самостійність мислення, пов’язуючи теорію з практикою. Зроблено висновок, що робота з кейсами носить творчий характер і є показником високого рівня педагогічної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: технологія кейс-метода, навчальний процес, аналіз ситуації, професійна підготовка вчителя.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Вер 2017 13:41
Останні зміни: 13 Вер 2017 13:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25343

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу