Павловська, Л. Д., Косович, О. В. (2017) Моделювання конкурентного статусу у системі маркетингу підприємств. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 30-56.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Тип елементу : | Розділ книги |
---|---|
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 03 Лист 2017 18:27 |
Останні зміни: | 03 Лист 2017 18:27 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25620 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |