STEM-освіта – продовження компетентнісного підходу

Бажан, Л. В. (2017) STEM-освіта – продовження компетентнісного підходу. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 67-69.

[img]
Перегляд
Text
Download (291kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: С.В. Кузьменко
Дата внесення: 16 Лист 2017 10:11
Останні зміни: 16 Лист 2017 10:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25701

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу