Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами

Магдич, Т. П. (2017) Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. с. 141-146.

[img]
Перегляд
Text
Download (217kB) | Перегляд

Опис

Аналізуючи вербальну рефлексію методом асоціацій та прийомом зовнішньої інтерпретації, виявляємо індивідуальне сприйняття мовцями навколишнього світу та з’ясовуємо семантику та структуру слів на позначення морально-етичних понять. Мета цієї статті – проаналізувати особливості позначення морально-етичних понять у осіб з особливими потребами.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 29 Лист 2017 07:04
Останні зміни: 29 Лист 2017 07:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25883

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу