Функціонально-стилістичні особливості паратексту новинних медіатекстів у французьких інтернет-ЗМІ

Ковальова, О. К. (2017) Функціонально-стилістичні особливості паратексту новинних медіатекстів у французьких інтернет-ЗМІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (86)). с. 68-72. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (369kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджуються функціональні та стилістичні особливості паратексту новинних медіатекстів. До паратексту новинних медіатекстів віднесено назву рубрики, ім’я автора, дату публікації, заголовок, лід, фото- та відеоматеріали, коментарі читачів. Стилістичні особливості новинних медіатекстів є достатньо традиційними для мови ЗМІ. Нейтральна суспільно-політична лексика вживається поряд з емоційно забарвленою лексикою, яка має на меті викликати певну емоційну активність читача. Відповідно виділяються інформативна, оцінна та впливова функції паратексту. В той же час у новинних медіатекстах вдало використані технічні можливості Інтернету для встановлення діалогу з читачем. Це дозволяє виділити комунікативну функцію паратексту, яка реалізується через читацькі коментарі. Принцип перевернутої піраміди дозволяє встановити, що паратекст новинного медіатексту є гармонійно існуючим утворенням, яке здатне виступати основним джерелом інформації. Паратекст несе основне змістове навантаження, перебираючи на себе функції передачі повідомлення, тоді як основний текст лише доповнює його.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: паратекст, новинний медіатекст, принцип перевернутої піраміди
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 19 Груд 2017 11:49
Останні зміни: 20 Груд 2017 11:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26005

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу