Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку

Павловська Л. Д., Вікарчук О. І., Ніколаєнко С. М., Калініченко О. О., Пойта І. О., Клімова І. О., Кащук К. М., Мосійчук І. В., Боцян Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Інше. Євенок О.О., Житомир.

[img]
Preview
Текст
Download (4MB) | Preview

Анотація

Досліджено наукові засади та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств, зокрема, уточнено понятійний апарат проблеми дослідження, встановлені особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу, удосконалені методики оцінки маркетингової діяльності підприємств, досліджені актуальні аспекти моделювання конкурентного статусу та маркетингу персоналу підприємств. Визначені особливості маркетингової діяльності підприємств та управління нею за сучасних умов господарювання, зокрема, в Україні в цілому, управління умовами трудової діяльності та розвитком персоналу, event-менеджменту. Для науковців, викладачів, аспірантів, магістрів, студентів, керівників, спеціалістів та працівників національної економіки.

Тип ресурсу: Звіт (Інше)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 22 Груд 2017 09:38
Оновлення: 22 Груд 2017 09:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26035

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу